Volgers

zondag 17 augustus 2014

Happy Halloween.....

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.

Vandaag voor jullie een Halloween kaart die ik afgelopen weekend heb gemaakt toen ik met mijn schoonzus heb zitten freubelen. Ik heb dit keer Halloween Birgitta gekleurd van C.C. Designs. Ik heb dit leuke papier gehaald bij Doe@ding. Het paarse papier is van Graphic 45 - An Eerie Tale en de spinnen achtergrond en de verwerkte stickers zijn van Carta Bella - All Hallow's Eve.


Ik heb de kaart gemaakt met de Camera mal van Dutch Doobadoo. Die is zo leuk om te maken en je kan hem ook echt overal voor gebruiken zoals jullie zien.De inlay van de camera zit ook in het pakket erbij.


De Copics kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Haar: N7-V99-V95
Huid: E21-E11-E00-E000-E0000
Kleding: C9-C7-C5-C3-V17-V15-V12
Vleugels: BV00-BV0000


De gehele camera heb ik bewerkt met de Spiderweb mask van Dutch Doobadoo en de panpastel pearl Violet. Dit geeft wel een spookachtig geheel dacht ik zo ^.^

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn post en bedankt voor het langskomen.





1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra