Volgers

zaterdag 9 januari 2016

Winter

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Allereerst de beste wensen voor 2016. Het is een tijdje geleden dat ik iets gepost heb op mijn blog, maar ben erg druk bezig geweest met het voorbereiden voor de cursussen die ik vanaf dit jaar mag gaan geven met Copics. Het is er dus een beetje bij ingeschoten. Ik heb natuurlijk in die tijd niet helemaal stil gezeten hihi. Ik laat jullie nu wel wat oudere kaartjes zien, maar er komen ook weer nieuwe aan ^.^

Vandaag laat ik jullie mijn laatste creatie zien met de lieve digi van Mo Manning die ik heb geprint op Perfect Coloring Paper.

Ik ben dit keer andersom begonnen en heb gemerkt dat dat niet zo handig is. Ik heb namelijk eerst de afbeelding gekleurd en ben toen pas opzoek gegaan naar achtergrond papier. Dit vind ik lastiger om te doen dan eerst achtergrondpapier uitzoeken en dan met behulp van mijn kleurboekje de juiste kleuren erbij zoeken. Lesje geleerd zou ik zeggen.


Ondanks alles, is het toch aardig gelukt om er leuke achtergrondpapiertjes bij te zoeken. Het papier is van Bo Bunny "Altitude Collection".


De stansjes zijn van Marianne Design en van Noor Design. De digi heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Copics.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E11
Haar: E29-E25-E21
Muts, sjaal en beenwarmers: BG72-BG75-BG78
Jas: E41-E42-E43-E44
Jurk: BG70-BG72
Pakje: BG93-BG96-BG99
Ondergrond: C0-W1-C3-W5 en de blender
Lucht: B0000-B000-B00-B01 en de blender.

Ik wens jullie bij deze een hele fijne zaterdag toe en hoop dat jullie een leuk berichtje achter laten. Ik vind het altijd leuk om deze te lezen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra