Volgers

zondag 2 december 2012

Prettige feestdagen

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Ik ben de laatste tijd zoals sommigen wel gemerkt zullen hebben weinig in blogland te vinden. Ik probeer in de pauzes op mijn werk nog even bij jullie te komen kijken, maar dit is niet altijd mogelijk. Ik ben gewoon zo moe als ik uit mijn werk kom, dat ik op de bank plof en dan na het eten op de bank in slaap val. Maar hier dan een teken dat ik er nog ben en dat ik toch nog wel een beetje bezig ben geweest vandaag. Het is een kerstkaartje uit het nieuwe hobbydolsboekje van Betty de Groot. Hij lijkt er erg veel op, maar is net even iets anders. Met deze kaart doe ik mee aan een aantal challenges namelijk die van Webshop AnMaCreatief, de N.K.U. en van Creaine scrap en borduurblog. Ik vind hem erg leuk geworden, maar ben meer benieuwd wat jullie er van vinden.


groetjes Alexandra

16 opmerkingen:

  1. Dan hakt je nieuwe baan er toch wel in Alexandra, maar we vergeten je niet hoor, je komt vanzelf wel weer voorbij,en met een prachtige kaart deze keer, ik vind hem toppie joppie hoor, mooi geborduurd ook, met een scheet van een plaatje .
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is je baan zo pittig dan,zorg maar goed voor jezelf en luister naar je lichaam,bloggen komt wel weer.Lief kaartje is dit,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, ik ga je kaart erbij zetten. Succes met de challenge op mijn blog.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Creaine.

    Groetjes Geesje
    http://hobbyhoekje-engelchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. Hij is erg leuk geworden. Prachtig geborduurd hoor! Leuk dat je meedoet bij de challenge van Creaine! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt fan van dit 3D plaatje, zooo schattig! Je kaartje is ontzettend leuk geworden

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart, mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMacreatief challenge 'Alles mag' van december.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kaart, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Ine.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met prachtig borduurwerk. Gezellig dat je ondanks de drukte toch meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig en lief kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor, bedankt voor je deelname bij de NKU, gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra