Volgers

woensdag 8 juni 2016

What the?

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Het is vandaag alweer woensdag en dat betekend dat we alweer halverwege de werkweek zijn. Voor mij is het al weekend!! heerlijk gewoon. Even een adempauze tussen alle drukte door. Vanavond even lekker uit ons dak in het Gelredome. We gaan namelijk naar een concert van Iron Maiden hihi.

Van de week ben ik eindelijk aan de slag gegaan met de (vind ik) leuke stempels van Tim Holtz (Crazy Cats) Ze zijn heel erg anders dan die van Katzelkraft, maar ook verschrikkelijk leuk. 


Ik heb bij deze kat het bolletje wol gebruikt, omdat ik de uitdrukking van de kat er wel bij vond passen. Ik heb het een beetje in werkelijke kleuren gehouden, maar desalniettemin is het een leuke combinatie zo, vinden jullie ook niet? 


Ik heb de kat een ondergrondje gegeven met W kleuren en heb deze ook gebruikt met de stippeltechniek om de afbeelding heen om ervoor te zorgen dat de kat en het bolletje wol een beetje loskomen van de achtergrond. De tekst is ook van Tim Holtz (Crazy Talk) Er zijn natuurlijk nog meer leuke combinaties en die ga ik zeker uitproberen! 


De kleuren die ik heb gebruikt om de afbeelding in te kleuren zijn:
Kat: E35-E37-E39-R01-R02
Bol wol: R24-R29-R39
Ondergrond: W0-W2-W4-W6-Blender


Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en wens jullie een hele prettige dag toe. Tot de volgende keer maar weer!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra