Volgers

vrijdag 27 februari 2015

Sweetheart

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog,

Het is weer een tijdje stil geweest op mijn blog. Heb de griep te pakken gehad, dus had even geen puf om te hobbyen. Maar ik ben er weer ^.^ 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de Doe@kit van Doe@ding in Spijkenisse. Dit is een zeer leuke kit met allemaal papiertjes, stempeltjes, bloemetjes enz. die op elkaar zijn afgestemd. Het enige dat je dan nog moet doen is het goede plaatje erbij te zoeken en freubelen maar.

Het stempeltje is er 1 van Mo's Digital Pencil Shop genaamd Little Punk.


Ik heb haar natuurlijk ingekleurd met mijn Copics.
De gebruikte kleurtjes zijn:
Huid: E000-E00-E21-E11-E13
Haar: E29-E18-E09-YR07-YR04
Rokje+shirt+sokken: R30-R32-R35
Jasje + laarzen: N1-N3-N5-N7-N9-V20-V22-V25-V28
Legging: V20-V22-V25-V28
Grond: W00-W1-W3-W5-W7 (stippeltechniek)

Het haar is een kleurencombi die ik heb geleerd van Diny Sprakel. Het is zo'n warme kleur dat het best nog wel eens mijn favorietje zou kunnen worden.


De stansjes die ik heb gebruikt zijn van MFT. Het papierblokje is van Studio Light, de PPSL16.


De bloemetjes zijn van ScrapBerry's en de blaadjes zijn ook van MFT.

Ik wens jullie nog een prettig weekend en veel freubelplezier ^.^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra