Volgers

maandag 2 december 2013

Mooie vrouw

Hallo lieve volgers en bezoekers van mijn blog.
Het is al weer een tijdje geleden, maar heb niet stil gezeten. Ik heb wat problemen gehad met Blogger, maar daar ben ik gelukkig niet de enige in geweest. Net wilde hij bijna weer geen afbeelding uploaden. 
Maar oke, genoeg daarover. 
Hieronder een kaartje waarvan ik aan de afbeelding ben begonnen om mezelf weer eens een lekkere uitdaging te geven met het kleuren met mijn Copic Markers. Missie geslaagd, wat een werk hihi. Maar het was wel erg leuk om te doen. Even kijken wat ik allemaal kon met de Copics. De roosjes, de bloem, het achtergrond papier en de stans van Memoryboc heb ik bij Doe@ding vandaan en de afbeelding heb ik van Pinterest af.

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :D


Lieve groetjes Alexandra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra