Volgers

dinsdag 11 september 2012

heel veel vlinders

Hallo blogvriendinnen en bezoekers van mijn blog.
Vandaag heb ik eindelijk een kaartje af weten te maken. Het is zo druk geweest de afgelopen paar dagen dat ik tussendoor hier en daar een beetje heb gedaan en vandaag is ie dan eindelijk af. 
De sketch die ik dit keer heb gebruikt is van de N.K.U. en is gemaakt door Elise. Hij was erg leuk om te doen, vooral omdat het thema vlinders was. Mijn kaart zit dus vol met vlinders. Het achtergrond wat ik gebruikt heb is van First Edition Paper "Dreamcathcher". De bloemetjes zijn van Wild Orchid en de trekpleister en het vlinder lint is van de Xenos. De Magnolia stempel heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Met deze kaart doe ik dan ook mee aan de volgende challenges:


Ik vind hem erg leuk geworden, maar ben natuurlijk heeeeeel nieuwsgierig hoe jullie hem vinden.

groetjes Alexandra

17 opmerkingen:

  1. Hallo Alexandra,
    Heel veel vlinders.....geen probleem, want ik ben "gek" op vlinders ☺☺☺ en op lila-paars. Je kaartje vind ik daarom heeeeel erg MOOI.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerdje ! mooi gedaan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alexandra, ik vind hem ook super leuk geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een superkaart van gemaakt. Ik vind hem gaaf! Het papier van First Edition blijft ook zo mooi! Echt weer een winnaar hoor! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry voor het late berichtje Alexandra ,maar ik heb de héle je avond zonder internet gezeten ,K.P,N hè dat kun je verwachten.
    Je kaart is schitterend gemaakt,je hebt de sketch goed gedaan zeg,mooi gekleurd helemaal top,,mooie vlinders.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, love the colours and fab design!
    Thanks for entering our layers challenge over at Allsorts this week and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Lexie !

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful Colors and Lovely Coloring of Tilda.. I love that you have managed to use so many different Butterflies.. - So Cute.. :o).. And that Butterfly ribbon is Gorgeous.. :o) Lovely Flower arrangement too.. :o)
    Thank you for joining us at Just Magnolia and Hanglar & Stanglar Challenge this week! :o)
    Hugs Solveig (Sol)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een heel mooi kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt weer Alexandra, weer bedankt voor het meedoen, en veel succes.
    groetjes Liesbeth NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Alexandra, leuk dat je meedoet bij NKU en Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje, Alexandra. Mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan! Toch wel 1 van de leukste Tilda's!
    Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a wonderful card. So gorgeous design. Designing is so beautiful job and i realize this after working for the Scratch Cards Printing and designing company. I really appreciate your work.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat, ik vind het altijd leuk om te lezen wat mensen van mijn kaarten vinden.
lieve groetjes Alexandra