Volgers

donderdag 31 mei 2012

bruidspaartje

Zoals al een tijdje geleden beloofd hier de trouwkaart die ik op bestelling had gemaakt. Ze was er al helemaal weg van voordat hij af was en was er verliefd op toen hij af was. Ik vind hem ook wel erg geslaagd geworden.
Hoor ook graag wat jullie er van vinden.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van:
- Divas by design: challenge 37: Anything goes


groetjes Alexandra

Toekans

Ik ben weer flink bezig geweest. Tijdens het mooie weer lekker buiten zitten borduren zoals jullie al weten en dit is een van de borduurseltjes die ik heb gemaakt toen. Het is een borduursel van Sjaak van Went en het plaatje is van Studio Light. Verder nog een stans en stempel van Marianne Design en wat strasssteentjes en stickerrandjes en hoekjes.

Met deze kaart doe ik mee met de Challenge van:
- Nadia's challenge blog: Challenge 32: Vogels in 3D
Divas by Design: Challenge 37: Anything goes


Ik vind hem best wel leuk geworden. Wat vinden jullie ervan?

groetjes Alexandra

dinsdag 29 mei 2012

Zo nu maar weer eens een kaartje

Het is eindelijk wat koeler in mijn hobbykamertje, dus kan ik weer eens freubelen. Met het warme weer ben ik ook wel bezig geweest, maar dan met borduren. Ik heb het weer helemaal gevonden. Ik was een tijdje gestopt met borduren, omdat ik het stempelen had uitgevonden, maar ben weer terug. 
Het patroontje wat ik heb gebruikt komt uit hobbyjournaal 87 en is van Sjaak van Went. Het plaatje is van Yvonne Creations volgens mij en het garen wat ik heb gebruikt is van Madeira Rayon. Verder nog strasssteentjes en achtergrondpapier van van de Trekpleister en van Forever Friends "Spring Time".

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van:
-Allsorts Challenge Blog: week 156- it's our third birthday

Ik lees graag weer wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

vrijdag 25 mei 2012

Wat een weer!!!

Zo mensen wat een weertje in eens in ons normaal gesproken koude kikkerlandje. Maar wel lekker. Houden jullie het ook nog een beetje uit met de hitte? Het enige vervelende wat ik eraan vind, is dat ik niet zo veel fut heb om te freubelen. Hoe zit het met jullie? Zo 's avonds nog wel een uurtje als de ergste hitte weg is, maar daar maak ik dan ook weer geen kaartje in. Ik moet jullie dus helaas mededelen, dat er wel een kaartje in de maak is, maar daar zit best een aardig borduurwerkje op. Het kan dus nog even duren eer deze klaar is. Het is een borduurtje van Sjaak van Went uit hobbyjournaal 87. Als hij klaar is zet ik hem er gelijk op, maar wanneer dat is weet ik niet.

groetjes Alexandra

dinsdag 22 mei 2012

Een lieve Magnolia kaart

Zo vanavind weer flink aan de freubel gegaan en weer eens een kaart gemaakt met een Magnolia stempel hihi. Ze zijn toch wel verslavend als je er eenmaal aan begint. Het achtergrond papier komt bij Doeading vandaan (uit mijn gevulde pizzadoos) en de stempel van Magnolia trouwens ook. Het kant aan de zijkant komt bij Comefashion vandaan en de tekststempel en de parels bij de Boekenvoordeel. De stempel heb ik ingekleurd met Copic Markers en ik heb geprobeerd er een schaduw randje bij te maken. 
Met deze kaart doe ik dan ook maar weer mee met een aantal Challenges nl:
- Simply Magnolia: Pearls and lace
- Just Magnolia: week 157: a Fun Sketch for you
- Ge-We hobbychallenge: een verjaardagskaart voor een dame/meisje in pastelkleurtjes
- 2 Sisters Challenge Blog: Challenge 92 Stars
- Divas by Design: Challenge 35 We are Tickled Pink


Hoor graag van jullie hoe jullie hem vinden geworden.
Groetjes Alexandra

maandag 21 mei 2012

een voorjaarskaart

Als eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blogje. Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen. 
Ik was gisteren al begonnen met het borduren van een kaart met een patroontje wat ik tegen kwam in Hobbyjournaal 86. Het is een patroontje van Sjaak van Went. Ik heb de borduurgaren van Madeira gebruikt en het plaatje durf ik niet te zeggen want die had ik al voorgeknipt. De vlindertjes zijn van de Wibra en de strasbloemetjes van de Action. Het achtergrondpapier komt uit een blok van de Trekpleister.
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende Challenges:
Fadengrafik- Challenge blog: Challenge 15 Lila
De Creatieve Zebra: Challenge 21 kaart met een insect
Lees ook graag weer wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra

zondag 20 mei 2012

appeltjes plukken

Vandaag weer lekker in de tuin gezeten met een kaartje. Wat een weertje was het vandaag zeg. Helemaal onverwachts toch weer mooi weer. Ik heb het stempeltje ingekleurd met Copic Markers, de roosjes zijn van de trekpleister, Doeading en de Boekenvoordeel en het ponsje wat ik heb gebruikt voor de rozen blaadjes is van Nellie Snellen. Het achtergrondje is van de Action.
Hoor graag weer wat jullie ervan vinden.


groetjes Alexandra