Volgers

woensdag 18 juli 2012

weer eens een kerstkaartje

Hallo lieve mensen en welkom weer op mijn blog. 
Gisteren ben ik bezig geweest met een kerstkaart en die heb ik vandaag afgemaakt. De kerst komt toch steeds dichterbij en dan moet je toch maar af en toe een kerstkaartje gaan maken.  
De stempel die ik gebruikt heb is van Karen's Doodles en die heb ik ingekleurd met Copic Markers. De kerstboompjes en de kerstster zijn met stansen van Marianne Design en de sterretjesrand is met een stans van Joy! gemaakt. Het lint voor het strikje komt uit de lintendoos, maar is ook van Joy!, het achtergrondpapier heb ik bij de Trekpleister vandaan (heel lang geleden). 
Het is een iets grotere kaart dan ik gewend ben namelijk 15,5 x 15,5 en normaal heb ik 13,5 x 13,5. Het is dus even wennen dat je zoveel kwijt kan op je kaart. Ook heb ik Stickles gebruikt(dit is beter te zien op de onderste afbeelding), ik had het al op verschillende kaarten gezien en vond het zo leuk, dat ik het zelf ook maar aangeschaft heb. 
Met deze kaart doe ik mee an de challenges van:
Ik vond hem zelf eigenlijk wel goed gelukt, maar ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden.




groetjes Alexandra

zondag 15 juli 2012

De taart die ik voor mijn man heb laten maken

Hallo lieve volgers en bezoekers, vandaag geen kaartje van mij, maar de taart die ik voor mijn man heb laten maken, voor zijn verjaardag afgelopen zaterdag,door onze super getalenteerde buurvrouw. Hij was zo leuk geworden dat ik hem gewoon met jullie wil delen. 


Hoor graag wat jullie ervan vinden, dan geef ik het door aan de buurvrouw.

groetjes Alexandra

vrijdag 13 juli 2012

Weer eens een mannenkaart

Hallo lieve volgers en bezoekers. Leuk dat jullie mijn blog weer hebben gevonden.
Het is de laatste tijd wat stiller geweest op mijn blog, maar ik ben vanavond weer bezig geweest met het verzinnen van een mannenkaart. Ik dacht laat ik er maar weer een maken, want ze zijn toch aardig geslonken de afgelopen tijd. Ik heb een stempel set gebruikt van Tim Holtz. Ik had hem bij iemand op zijn blog gezien en was er eigenlijk gelijk weg van. Ik dacht die moet ik zoeken en ik heb hem gevonden hihi. Het achtergrond papier is van Simple Stories en My Mind's Eye. De stempels heb ik ook op achtergrondpapier gestempeld. Ook heb ik gebruik gemaakt van Cardstock papier en het plaklint is van de Trekpleister.


Ik heb voor de verandering ook de binnenkant versiert. Was voor het eerst, maar het heeft wel een leuke uitwerking.


Lees graag weer wat jullie ervan vinden.

Groetjes Alexandra

maandag 9 juli 2012

Een zomers kaartje

Voor vandaag maar een zomers kaartje, misschien wil het weer dan beter worden. Het is voor de verandering weer eens een Magnolia stempel, ik vind die zo schattig. Ik heb de kaart gemaakt naar een sketch van Dutch Card Lovers voor Challenge 145. Toen ik hem eenmaal naar mijn zin had, ben ik eens verder gaan neuzen en kwam nog een aantal challenges tegen namelijk die van The Dutch Magnolia Chickies en It's a Magnolia Challenge.
Het achtergrond papier is van Echo Park Papier, de vlinders van Joy stansjes en het plakvilt en de roosjes van de Action. De stempel heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers.
Lees graag weer wat jullie er van vinden.

groetjes Alexandra

En hier is ie dan...

Na veel zwoegen, zweten en beitsen staat hij dan eindelijk. De schuur is af en ingericht. Het was een hels karwei en ik ben blij dat het geklaard is. Met trots presenteer ik dan ook onze schuur


groetjes Alexandra

zondag 8 juli 2012

Beterschapskaartje

Hallo allemaal en welkom weer op mijn blog. Ook welkom Renate leuk dat je mijn volger bent geworden. 
Voor vandaag heb ik een beterschapskaartje gemaakt. Hij is nog niet nodig, maar je kan er maar beter een achter de hand hebben toch. 
Het borduurpatroon is van Jenine Siemerink en deze heb ik geborduurd met Madeira garen. Nog wat palletjes en kraaltjes erbij, paatje erop en er is weer een kaartje voor de voorraad klaar.
Met deze kaart doe ik ook weer mee aan een tweetal challenges namelijk die van EHI en die van Allsorts Challenge Blog.
Ik lees graag weer jullie leuke en lieve reacties.

groetjes Alexandra

vrijdag 6 juli 2012

Hiep hiep hoera 4 jaar

Zo daar zijn we dan weer, het schuurtje staat en het is weer tijd om creatief te zijn. 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor ons buurmeisje die 4 jaar wordt. De stempels die ik gemaskerd zijn van Cute and Cuddly. Het achtergrond papier is van BoBunny en de leuke schelpjes zijn van Marianne. Deze heb ik bewerkt met een sponsje en wat stempelinkt. De Tag is van Go Kreate. Ik heb de stempel ingekleurd met mijn Copic Markers. Met deze kaart doe ik mee aan de Challenge van De creatieve Zebra.

Ik lees graag weer jullie reacties.