Hallo lieve mensen en welkom weer op mijn blog.
Gisteren ben ik bezig geweest met een kerstkaart en die heb ik vandaag afgemaakt. De kerst komt toch steeds dichterbij en dan moet je toch maar af en toe een kerstkaartje gaan maken.
De stempel die ik gebruikt heb is van Karen's Doodles en die heb ik ingekleurd met Copic Markers. De kerstboompjes en de kerstster zijn met stansen van Marianne Design en de sterretjesrand is met een stans van Joy! gemaakt. Het lint voor het strikje komt uit de lintendoos, maar is ook van Joy!, het achtergrondpapier heb ik bij de Trekpleister vandaan (heel lang geleden).
Het is een iets grotere kaart dan ik gewend ben namelijk 15,5 x 15,5 en normaal heb ik 13,5 x 13,5. Het is dus even wennen dat je zoveel kwijt kan op je kaart. Ook heb ik Stickles gebruikt(dit is beter te zien op de onderste afbeelding), ik had het al op verschillende kaarten gezien en vond het zo leuk, dat ik het zelf ook maar aangeschaft heb.
Met deze kaart doe ik mee an de challenges van:
Ik vond hem zelf eigenlijk wel goed gelukt, maar ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden.
groetjes Alexandra


.jpg)